Özelleştirme
Icon
Temalar
Açık
Karanlık
Özellikler
Masaüstü Görünümü
Sıcak Fırsat Pop-up'larını Gizle
Copyright

Global Hizmet Sözleşmesi

Şubat 2022

Bu şartlar ve koşullar, Saganetwork Web sitesinin kullanımına ilişkin kuralları ve düzenlemeleri özetlemektedir. Bu web sitesine erişerek, bu hüküm ve koşulları tam olarak kabul ettiğinizi varsayıyoruz.Eğer tüm hüküm ve koşulları kabul etmiyorsanız bu web sitesini ve hizmetlerini kullanmayın. Taraflar iş bu sözlemede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt ederler.

1. Konusu

  • İş bu sözleşme müşteri tarafından site üzerindeki işlemlerinde, siparişlerinde, gönderdiği mesajlarında kayıt işleminde vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda yapmaya ve yapmamaya izni olan bölümleri, siparişlerinde tercihleri uyarınca alacağı hizmetler karşılığında Saganetwork’e ödeyeceği ücretleri düzenleyecektir.. Üyelik bilgileri müşteri tarafından kayıt olma sırasında girilen bilgilerdir. Bu bilgiler yapılan işlemlerde baz alınacaından müşteri ve üyenin bu bilgileri hatasız eksiksiz ve doğru girdiği varsayılmaktadır.

2. Sorumluluklar

  • Saganetwork Web Services, müşterinin talebi olan hizmeti sağlayacaktır. Siparişin kabulü mesajı ile Saganetwork Web Services ilgili ücreti tahsil ettiğini kabul edip söz konusu siparişte belirtilen hizmeti vereceğini taahhüt edecektir. Ödeme şekli, kdv farkları sipariş sırasında çkartılacak toplam miktar ile belirtilerek müşterinin aylık veya yıllık ödeme tercihlerine göre ödemesi gereken ücretler Saganetwork Web Services tarafından bildirilecektir.. Sipariş kabul ve işlemlerin onaylanmasından sonra Saganetwork Web Services, müşteri siparişi detayında bulunan hizmete ilişkin gerekli bilgileri müşteriye iletecek ve hizmet başlamış olacaktır. İlgili bilgilerin korunması sorumluluğu müşterinin sorumluluğunda olup bu konulardan doğabilecek zarar ve ziyandan müşteri sorumlu olacaktır. Müşteri, aldığı hizmet dâhilinde Saganetwork Web Services tarafından aldığı beyan ve uyarılara uyacağın taahhüt eder. Müşteri, hosting hesabından faydalanırken Saganetwork Web Services tarafından yayınlanan her türlü ihtar ya da bildirime uymayı beyan, kabul ve taahhüt eder. Müşteri, almış oldugu bulundurma hizmetinde kendisine ücretsiz ve sınırsız olarak verilen hizmetleri yine ücretli ya da ücretsiz ve/veya sınırlı ya da sınrsız olarak üçüncü kişilere dağıtamaz, satamaz. Müşteri, hizmet dahilinde sahip oldugu yazılım ve programları kullanarak erişim hakkı bulunmayan dosya veya programlara erişmemeyi, bu tarz bir sorundan dolay herhangi bir problem yaratmamayı, oluşabilecek sorun ve problemlerde zararı karşılamayı taahhüt eder. Müşteri, alan adı, hosting veya aldğı hizmetlerin kullanılması sırasında yürürlükte olan veya sözleşme süresince yürrlülüğe girecek olan vergi, harç ve benzer yükümlülüklerin kendisine ait oldugunu ve karşılayacagın kabul ve taahhüt eder. Müşteri, hizmeti dâhilinde barndırdıgı tüm dosya, doküman, program, web sitesi vb. faydalanacagı tüm işlemlerden kendisi sorumlu olduğunu, söz konusu veri, bilgi ve beyanların yasalara aykırılıgndan doğabilecek tüm hukuki ve cezai sorumluluğu kendisi karşılamayı kabul ve taahhüt eder. İş bu konuda dogabilecek sorunlardan Saganetwork Web Services’e herhangi bir kusur iletilemez. Saganetwork Web Services, sayfaları gönderilmeden önce gözden geçirmez, doğrulamaz, ciro etmez veya kullanıcı tarafından yapılmış sayfalar için herhangi bir sekilde bir sorumluluk almaz. Saganetwork Web Services, kullancı hesaplarını bu ana hatları ihlal ettiği için veya başka bir sebeple veya Saganetwork Web Services’in kendi veya kullanıcılarından herhangi birinin işine zararlı olduguna inandığı için fesih edebilir. Saganetwork Web Services hukuka aykırılık teskil eden filleri ve eylemleri öğrendiginden itibaren müşteriye haber vermeden silme hakkına sahiptir. Saganetwork Web Services, sağladıgı hizmet içerisinde bulunan müşteri verilerinin hatalı kullanımlarından, veri içeriklerinden, e-mail ile kullanılan tüm verilerden dogabilecek hiç bir maddi veya manevi zararlardan sorumlu tutulamaz. Bu verilerin yedekleme ve saklama yükmlükleri müşteriye aittir. Saganetwork Web Services müşterinin tüm verilerini düzenli bir biçimde yedekleme ve bakım işlemine tabi tutacaktır. Buna rağmen Saganetwork Web Services hizmetlerinde meydana gelebilecek kesinti veya veri kaybından dolayı oluşabilecek hatalardan, zarardan ve ziyandan Saganetwork Web Services sorumlu değildir. Verilerin yedeklenmesi sözleşme metninde aksi belirtilmediği sürece müşterinin sorumluluğundadır. Saganetwork Web Services, müşteri tarafından sipariş verilmiş ve ödemesi sorunsuz olarak gerçekleştirilmiş alan adı tescil işlemlerini yürütecektir. Tescil edilen ve sipariş ile kabul edilen tescil talebi ile ücreti ödenen domain alan adının sahibi müşteridir. Saganetwork Web Services bu konuda müşterinin talepleri doğrultusunda domain adı üzerinde işlem yapabilecektir. Müşteri tarafından domain adı üzerinde bir düzenleme, değişiklik ve transfer taleplerini en kısa sürede yapacaktır. Müşteri, firmayı karalama, olumsuz eleştirme (abartacak şekilde), internet ortamında ya da başka platformda bu tarz kampanyalar düzenlenmesi takdirde hesap ve tüm hizmetleri iptal edilerek, firmamız hiçbir sorumluluk kabul etmeyecektir. Müşteri, aldığı hizmetin faturasın adresine istediği zaman kargo ücretini kendisi ödemekle yükümlüdür, eğer kargo ücretini ödemeyip kargoyu geri çevirir ise kargo ücreti müşteriye fatura olarak yansitilir. Eğer müteri yansıtılan faturayi öödememekte ısrar ederse fatura içeriğindeki ürün ve hizmetler fatura ödenene kadar bloke edilir. Müşteri, bizden kaynaklanmayan yazılımsal bir sorun yaşadığı takdirde firmamızı sorumlu tutamaz. Sunucu hizmetleri unmanaged olarak sağlanmaktadır, tüm sorumluluk müşteriye aittir. Müşteri, siparişini verdiği hizmetin ödemesini yaptktan sonra en geç 48 saat içerisinde hizmetini teslim alacaktır. Eğer bu süre içerisinde hizmetini teslim alamaz ise, talep ederse ödemesini geri talep edebilecektir.

3. Süre

İş bu sözleşme sipariş ve ödeme işlemlerinin internet ortamından Saganetwork Web Services’e iletilmesi ile birlikte tarafların belirtilen hak ve yükümlülükleri başlar. Sözleşme süresi müşterinin ilgili hizmet için sipariş sırasında seçmiş olduğu ödeme periyodu kadardır. Taraflar sözleşmenin sona ermesinden 10 iş günü öncesine kadar sözlesmenin süre sonunda sona erecegini ihtar etmemişler ise sözleşme aynı art ve hükümler ile önceki sözleşme süresi kadar uzar. (ücret husunda meydana gelen değişiklikler saklıdır.) Verilen hosting ve reseller hesaplar ödeme onay sonrası sistem tarafından otomatik olarak aktif edilmektedir. Up/Down sunucu hizmetleri manuel kurulum gerektirdiinden dolayı belirli sürelerin altında kurulması mümkün olmadıgından en geç 48 saat ierisinde teslim edilmektedir. Yogunluğa baglı olarak hizmet teslim süresi uzayabilmekte veya kısalabilmektedir. Ortalama hizmet teslim süremiz 2 saattir.

4. Ücret

  • İş bu sözleşmede belirtilen hizmetler karşılığı olarak ödenecek ücret sipariş islemi sırasında belirtilen miktar kadardır. Belirtilen ücretlere KDV dâhil değil ise sonradan dahil ederek hesaplanır ve müşteriye gösterilerek tahsilat gerçekleşir. Saganetwork Web Services, önceden haber vermeksizin fiyatlar ve tarifeler üzerinde ileriye dönük olarak değisiklik yapma hakkın saklı tutar. Müşteri iş bu değisiklikler konusunda şimdiden oluşabilecek değişiklikleri kabul, beyan ve taahhüt eder. Ücret eğer döviz kuru cinsinden verilmiş ise fatura tarihindeki Merkez bankası efektif satş kuru üzerinden Türk Lirasına çevrilerek ödenir. Ödemenin gecikmesi durumunda Saganetwork Web Services kur farkı faturası kesme hakkını saklı tutar. Saganetwork Web Services müteri ödeme işlemini tamamlayıncaya kadar ilgili hizmeti açma ve kapatma hakkını saklı tutar. Saganetwork tarafından aldığınız tüm yazılım hizmetlerinde 1 yıl boyunca kesintisiz yazılım desteği ücretsizdir. Bu sürenin sonucunda güncellemelerle alakalı ücret talep etme hakkını Saganetwork Web Services saklı tutar.

5. Askıya Alınma

  • Ödeme konusunda problem yaşanması, banka havalesi/eft ile ödeme talimatı olan müşterilerde ödemenin gerçekleşmemesi gibi sorunlarda veya hüküm ve yükümlülükler ile ilgili maddelerden dolayı Saganetwork Web Services, müşteriye verilen hizmetleri durdurma ve iptal etme hakkını saklı tutar. Sunucularımız üzerinde gerek telif hakları gerek T.C. yasalarına aykırı içerik bulundurmak yasaktır. Bu içerige; bruteforce-spam-ddos, hack, crack, warez, adult ve her türlü telif hakk içeren dosyalar dahildir. Sunucu üzerindeki tüm yazılımların güvenliği müşterilerimize aittir. Yazlımınız ile ilgili kaynaklanabilecek herhangi bir konuda hibir şekilde Saganetwork Web Services sorumlu değildir. Müşteri sunucu hizmetlerinde belirtilen ödeme tarihinde faturasını ödememesi durumunda hizmet 3 gün daha aktif durumda bekletilir. 3. gün sonunda hizmet askıya alınır ve 3. gün sonunda olacaklardan Saganetwork Web Services sorumlu değildir. Sunucularımız üzerinden DDoS saldırısı yapılması yasaktır, böyle bir durumun tespitinde Saganetwork Web Services müşteriye sormaksızın hizmeti durdurma veya iptal etme hakkını saklı tutar.

6. Kısıtlama

  • CPanel ve Plesk Web Hosting hizmetlerinde sunulan limitsiz disk ve trafik değerleri aşağıdaki koşulları sağlaması durumunda kısıtlanacaktır. – Depolama amaçlı ve upload amaçlı kullanılması – Sunucu uptime ve kararlılığını bozacak şekilde olması Ayrıca 10GB disk alanının üzerine çıkan müşterilerin siteleri incelemeye alınarak eğer yukarıda belirilen amaçlarda kullandığı tespit edilmesi durumunda gerekli kısıtlama işlemleri veya paket yükseltme talebi uygulanacaktır.

7. Fesih

  • Müşteri iş bu sözlesmenin herhangi bir maddesine aykırı davranarak sorumluluklarını ve taahhütlerini yerine getirmediği takdirde yada iş bu sözlesmenin ön yüzünde beyan ettiği bilgilerin doğru olmadığının tespiti halinde, yukarıda belirtilen sözleşmeyi askıya alma halinin 3 günden fazla devam etmesi halinde, Saganetwork Web Services hiç bir ihtar ve ihbara gerek kalmaksızın sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih etme hakkna sahiptir. Bu şekilde gerçeklesecek fesih sonrasında müşteri; kalan süreye bakılmaksızın demiş olduğu son sözleşme ücretini geri isteyemeyeceğini, fesih tarihinde yürürlükte olan emsal sözleşme bedelinin 5 katı ticari cezai tazminat demeyi beyan, kabul ve taahhüt eder. Müşteri hiç bir gerekçe göstermeksizin sözleşme normal süre ile sona ermeden 10 gün önce yazılı olarak ihtar etmek şartı ile iş bu sözleşmeyi süresi sonunda fesih etme hakkına sahiptir. Sözleşmenin sona erme süresinden önce müşteri tarafından fesih edilmesi halinde sözleme sonuna kadar ödenecek olan ücretlerin 1/2 sini defaten ve pesin olarak ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

8. İletişim

  • Taraflar konusu sözleşmeden kaynaklanan her türlü tebligat için taraflar sipariş adresinde belirtilen posta adreslerini yasal ikametgâh olarak kabul, beyan ve taahhüt etmişlerdir. Saganetwork Web Services, sözleşme süresi içinde müşteri’nin beyan ettiği elektronik posta adresine mesaj, bilgi, yazı, ihtar, ödeme bildirimi, hesap hareket çizelgesi, hesap ekstresi gönderebilir. Müşteri söz konusu elektronik iletilerin alınmadığı yada kendisine ulaşmadığı iddiasında bulunamayacağı gibi, söz konusu iletilerin gönderildikleri tarihten 1 gün sonra yasal anlamda tebliğ etmis sayılacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

9. Ücretin Ödenmesinde Tereddüte Düşülmesi

  • Müşteri, aldığı hizmetlere karşılık başvuru tarihini takip eden 7 gün içinde ödeme gerçeklestirmedigi takdirde temerrüde düşmüş sayılr. Bu durumda Saganetwork Web Services kur farkı faturası kesebilecegi gibi dilerse fatura tarihinden itibaren aylık %25 gecikme faizi talep edebilir. Müşteri bu gecikme faizi ve kur fark faturasını ödemeyi beyan ve kabul eder. Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan her tür alacak için Saganetwork Web Services’ın dava yada icra takibi açması halinde de aylık %25 gecikme faizi, bakiye borç miktarının %50’si kadar cezai şart, %10’u avukatlık ücreti ve diğer tüm yasal giderleri ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder. Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan alacaklarının tahsili için yasal mercilere ihtiyati haciz ve ihtiyati tedbir için başvurması halinde Saganetwork Web Services’in teminatsız ihtiyati haciz ve ihtiyati tedbir kararı almaya yetkili olduğunu ancak buna ragmen mahkemelerce teminat istendiğinde, bankalardan alınacak teminat mektuplarından doğacak komisyon ve her türlü ücretin kendileri tarafından ödeneceğini ve bu konulara hiçbir itirazda bulunmayacağını beyan, kabul ve taahhüt eder. Alınan hizmete ilişkin ödemenin, ödeme zamanında yapılmadığı takdirde, Saganetwork Web Services’ın bu hizmeti bilgi vermeksizin durdurma hakkında sahip olduğu gibi, son ödeme tarihinden bir hafta sonrasına kadar ücretin ödenmedii durumlarda hizmetin komple geri dönüşümsüz olarak silme hakkına da sahipliği mevcuttur. Bu uygulamaya tabi tutulmuş müşteriler yedek ve hizmetin açımı gibi taleplerde bulunmamayı kabul ederler.

10. İade Koşulları

  • Saganetwork Web Services’in kabul gördüğü geri iade isteklerinden, müşteri iade faturası kesemiyor ise KDV oranı kadar kesinti yapar ve banka havale/eft ücretini kestikten sonra kalan ücreti iade eder. Müşteri; sistem üzerine yüklediği kredi yada uzatmak maksadıyla yaptığı sonraki ay/yıl ödemelerini geri iade talep edemez. Müşteri; alan adı, sunucu, yazılım ve diğer hizmetlerde geri iade talep edemez. Geri iade isteği yapıldığı takdirde, Saganetwork Web Services bu isteği en erken 5 gün en geç 1 ay içerisinde gerçekleştirme hakkını, şirketin o anki kararına bağlı olarak saklı tutar. Maddelerde yer alan ve geri iade yapılmasınca sakınca görülmeyen bir ürün olsa dahi kampanyalı hibir üründe kesinlikle geri iade yapılmamaktadır. Yapılan kampanyalar sonucunda firmamız kampanyayı durdurma, değiştirme, fiyat değişikliği yapma hakkın müşteriye bildirmeksizin gerekleştirme hakkını saklı tutar.

11. Arıza Durumları

  • Sunucular elektronik olarak çalışan cihazlar olduğundan dolayı gerekli ve optimal şartlar ne kadar sağlanırsa da arıza yapma riskleri bulunmaktadır. Arızalanan sunucuların yedek parça temini kullanılan sunucu markasının teknik servisi tarafından yapılmaktadır. Sunucu yedek parçaları temin süresinden doğacak zararlardan firmamız sorumlu değildir. RAID konfigurasyonundan kaynaklı hatalardan dolayı kurtarılamaz konumuna düşen diskler için veri kurtarma işlemi yapılamamaktadır. Bu durumda RAID yeniden yapılandırılarak yedekleriniz varsa yedekleriniz yüklenir. RAID konfigurasyonu ve yazılımsal hatalardan firmamız sorumlu değildir. Sunucu hizmetleriyle verilen managed hizmetlerde yapılan hatalarda firmamız yaşadığınız veri kaybı veya yaşadığınz zararlardan mesuliyet kabul etmemektedir. Sunucu hizmetlerinde yapılacak veri merkezi veya IP değişikliklerinde sunucuların kapalı duruma gelmesinden firmamız sorumlu tutulamaz. Taşımalarda cihazların aktif hale gelme süresi en az 2, en fazla 5 iş günüdür.

12. Transfer

  • Alan adı transfer süreci 2 Saat ile 1 Hafta arasında sürebilmektedir.Alan adı transferi ICANN tarafından yapılacağından bu durumda Saganetwork herhangi bir sorumluluk kabul etmeyecektir.

Gizliliğiniz nemlidir

Hizmetlerimizi sağlamak, analiz ve pazarlama için çerezleri kullanırız. Çerez kullanımımız hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Gizlilik Politikamıza ve Çerez ve İzleme Bildirimimize bakn. Web sitemize göz atmaya devam ederek çerez kullanımımzı kabul etmiş olursunuz.
Gizlilik Politikas

Icon Canlı Destek